Pages

Powered by Blogger.
RSS

we love to breastfeed

we love to breastfeed

Hasil tenusuku sepanjang minggu ini..

Sepanjang minggu ini dari hari Selasa(isnin aku cuti) sampai hari ini, setiap hari ada pertambahan jumlah.. Aku terus mencari milk booster yang sesuai ngan aku.. Disebabkan aku cuma mengepam kat opis jer 8 pagi - 5 petang.. sebab kat rumah nanti Amsyar merajuk.. walaupun dia tengah tido, mesti dia akan immediate bangun biler aku nak start mengepam..

so inilah jumlahnya..

Selasa : 16 oz
Rabu : 16 oz gak sebab aku buat 2 session jer..
Khamis : 17 oz (yang ni aku buat 3 session..)
Jumaat : 17.5 0z.. (yang ni 3 session with 1 session power pumping)
Sabtu : 6.5 oz.. (1 session only)

Alhamdulillah.. walaupun aku tak buat stok yang banyak tapi stok sentiasa ada.. esok aku nak try pump pagi2 sebelum amsyar bangun.. mulai hari ini aku berazam nak buat buat stok sebanyak mungkin dan aku kena bersemangat walaupun kena pump pukul 3 pagi..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

My Son

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers